【 My All 】

 

I am thinking of you
In my sleepless solitude tonight

今晚,在我的小房間裡,我獨自一人在想著你

 
If it's wrong to love you

愛上你是錯的


Then my heart just won't let me be right

但是我的心,卻不讓我做該做的


'Cause I've drowned in you

因為我已完全被你淹沒了


And I won't pull through

我不會退縮

Without you by my side

我要你一直在我身邊


I'd give my all to have
Just one more night with you

我奉獻出一切,只為了能多和你共渡一夜


I'd risk my life to feel
Your body next to mine

我願意冒著生命危險,只為了能在你身旁


'cause I can't go on
Living in the memory of our song

因為只活在回憶裡,我會無法生存


I'd give my all for your love tonight

今晚,我願意為了你的愛付出一切



Baby can you feel me

寶貝,你感覺到了嗎


Imagining I'm looking in your eyes

想像,我正注視著你的雙眸


I can see you clearly

我可以那麼逼真的看透你


Vividly emblazoned in my mind

生動的在腦海裡稱讚你


And yet you're so far

然而,你卻是如此的遙遠


Like a distant star

有如很遠的一顆星

 

I'm wishing on tonight

我祈禱就在今晚


I'd give my all to have
Just one more night with you

我奉獻出一切,只為了能多和你共渡一夜


I'd risk my life to feel
Your body next to mine

我願意冒著生命危險,只為了能在你身旁


'cause I can't go on
Living in the memory of our song

因為只活在回憶裡,我會無法生存

 

I'd give my all for your love tonight

今晚,我願意為了你的愛付出一切

 

 

[guitar break]

 



I'd give my all to have
Just one more night with you

我奉獻出一切,只為了能多和你共渡一夜

 

I'd risk my life to feel
Your body next to mine

我願意冒著生命危險,只為了能在你身旁


'cause I can't go on
Living in the memory of our song

因為只活在回憶裡,我會無法生存


I'd give my all for your love tonight

今晚,我願意為了你的愛付出一切

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Eleanore725 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()